Kundeinformasjon

Slik handler du i butikken:
Du må ikke registrere deg i nettbutikken for å kunne handle. Dersom du velger ikke å registrere deg mister du imidlertid muligheten til å kunne følge med på bestillingene dine på "Min Side". Velger du å registrere deg som kunde i nettbutikken, behøver du gjøre det bare en gang. Senere kan du da logge deg inn på "Min side" med det brukernavn og passord som du valgte under registreringen. Her kan du følge bestillingen din, samt se historikk fra tidligere bestillinger mm.

Velg produkter ved å klikke på kategorier får du ev oversikt over tilgjengelige produkter i butikken. For å få utdypende informasjon om hvert enkelt produkt i nettbutikken trykker du på bildet av produktet. For å handle velger du farge/størrelse på det produktet du ønsker og trykker deretter ”Legg i handklekurv". Varen vil da legge seg i handlekurven som du ser på høyre side.

Når du har handlet ferdig trykker du på ”Vis handlekurv”. Når du er i handlekurven, kan du endre antall på varene og slette varer du ikke ønsker. Dersom du endrer antall på varene må du trykke ”Oppdater” som du finner nederst til høyre.

Når du har oppdatert trykker du ”Fortsett til utsjekk” for å gå videre med din bestilling. I kassen skriver du inn navn og leveringsadresse dersom du ikke allerede har registrert deg. Kontroller at alt er riktig og trykk på ”Fullfør".

Du blir nå koblet til betalingssiden. Her legger du inn dine betalingsopplysninger. Husk å skrive nøyaktig de samme opplysninger som står debet-/kreditkortet. Trykk deretter ”Betal”. For å fullføre må du ha din passordkalkulator eller kodekort som du har mottatt fra din bank tilgjengelig.

Ofte stilte spørsmål:
Problemer knyttet til nettleser:
Vi anbefaler å benytte nettlesere av nyere versjoner. Nettleseren må akseptere bruk av Cookie. Java programvare må være installert på din PC og støtte for Javascript må være aktivert i din nettleser.

Problemer med kortbetaling:
Det kan være flere grunner til at bestillingen ikke går igjennom, de vanligste er:
- Betalingen ble avvist av banken
- Ugyldige opplysninger. Det vil si feil ift. hva som står på debet-/kreditkortet.
- Betalingen ble avvist med en uspesifisert feilmelding, mest sannsynlig en teknisk feil - ta derfor kontakt med oss!

Hva er CVV2 kode?:
For å bedre sikkerheten ved kortkjøp på internett, er det påkrevet å registrere den tresifrede sikkerhetskoden bak på debet-/kreditkortet. CVV2 (Visa) eller CVC2 (MasterCard). Dette innebærer at du må taste inn det tresifrede tallet som finnes i signaturdelen på baksiden av kortet (Se illustrasjon under) Denne sikkerhetsverdien finnes kun i klartekst på kortet, slik at det er sannsynlig at kjøperen innehar det fysiske kortet. Sikkerhetsverdien vil ikke lagres under noen omstendigheter.

© 2019 Artisti AS - Org. nr. 981 600 711